Lilli: Katutaitelijan työt

Minulla on unelma olla katutaiteilija eli piirtää ja maalata pihalla.

Tämä on Vihdin vuosisatamarkkinoilla otettu kuva. Tästä on jo aikaa.

Taiteilen aina kun voin, ehdin melkein joka toinen päivä. Myös viikonloppuina ja lomalla.

Teksti: Lilli Launonen

Kommentit

Kirjoittanut Jenni
23.8.2023 klo 18:11
Ihania töitä Lilli!
Kirjoittanut Jaakko
25.8.2023 klo 23:02
Lilli olet taitava
Kirjoittanut Ninnu
4.12.2023 klo 21:04
Hyvä Lilli!! Mäkin piirrän ja maalaan isoa kuvaa kankaalle taidekoulussa. Sinä olet taitava.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.