Lilli: Luonnon yllätyksiä

Luonto on täynnä yllätyksiä.

Minusta on kivaa ajanvietettä bongata uusia havaintoja. Tämä kuuluu vapaa-ajan harrastuksiin.

Päivällä ja illalla lenkillä näin kukkia.

Kävelyllä koiralenkillä nähtiin ihana sammakko.

Tämä oli paras riikinkukko. Otin kuvan, kun se käänteli sulkiaan.

Teksti ja kuvat: Lilli Launonen

Kommentit

Kukaan ei ole vielä kommentoinut kirjoitusta.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.