Niina: Maalaan ilokseni

Olen ollut 3 vuotta Kontula Art Schoolissa eli taidekoulussa.

Maalaan siksi, että saan itselleni itsevarmuutta ja iloa.

Tänä kesänä maalaamme seiniä.

Taidekoulun opettaja anoo taideapurahaa ja luvat seinien maalaamiseen. Koulu kustantaa myös tarvikkeet.

Sain apurahan Tukilinjasta.

Alla on Taivaan pilvet -niminen teos. Olen itse maalannut telalla nuo hahmot ja eläimet.

Teos sijaitsee Kontulan terveysaseman takana avotunnelissa.

Me maalataan koko kesä viikonloppuisin.

Kirjoittaja: Niina Häkkinen

Kommentit

Kirjoittanut Unns
6.11.2024 klo 22:08
Kiitos

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.