Ninnu: Sateenkaarilankaa

Lähdettiin Prismaan ostamaan vinonauhaa. Lapsi löysi sateenkaarivillalankaa. Ostin sen, kun teen yhdelle tutun lapselle pulkkapeittoa. Peittoon tulee ruutuja vuorotellen ja muilla väreillä myös.

Hauska sattuma, kun juuri sain uusia lankoja, niin nekin ovat moniväristä beigeä, sinistä ja vihreää.

Välillä neulon ja myös ompelen.

Pyykit meinasi unohtaa ripustaa, mutta sain sen illalla hoidettua.

Hyvää itsenäisyyspäivän jälkeistä loppuviikkoa!

Kirjoittaja: Ninnu

Kommentit

Kukaan ei ole vielä kommentoinut kirjoitusta.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.