Ninnu: Keskittymiskyky
Juuri kuuntelin Selkeästi meille -webinaaria. Kirjoittelin chattiin ja kirjoittelin linkkejä.
Vähän yli tunnin jaksoin keskittyä. Tärkeä aihe, mutta kiitin heitä ja lähdin pois. Onneksi voin myöhemmin palata netin kautta heidän sivuilleen.
Nyt myyjäisiin tähän kodin lähelle. Sitten iltapäivällä kirkolle. Voitin lauantaina kirkon myyjäisistä tuotekorin. Iltapäivällä palautan tyhjän korin kirkolle.
Mukavaa itsenäisyyspäivää kaikille!
Ninnu