Olli-Pekka: Kesäiset marjat

Minusta marjat kuuluvat kesään.

Pidän monista eri marjoista. Ne maistuvat suussa hyvältä.

Marjoista tulee helposti sormet likaiseksi. On hyvä pestä kädet, kun on syönyt marjoja.

Olen kerännyt pensaista punaviinimarjoja ja karviaisia pieniin astioihin. Ollaan tehty niistä mehua ja kiisseliä.

Pitää aina katsoa, että marjat ovat kypsiä ja hyviä.

Olemme ostaneet kotimaisia mansikoita kesäisin. Mansikat ovat lemppareitani. Karviaisetkin ovat tosi hyviä.

Kirjoittanut: Olli-Pekka
Kuva: Unsplash

Kommentit

Kirjoittanut Jenni
23.6.2025 klo 13:50
Marjat ovat ihania.
Kirjoittanut Pasi Vaasasta
23.6.2025 klo 14:43
sinäkin voit leipoa mansikkapiirakkaa.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.