Olli-Pekka: Kesälomakuulumiset
Minä olin kesälomalla paljon kotona. Katselin televisiosta lastenohjelmia ja dvd-elokuvia. Elokuvia joita katsoin olivat Tuhkimo ja Maija Poppanen. Otin kesälomalla rennommin.
Kirjoittaja: Olli-Pekka
Minä olin kesälomalla paljon kotona. Katselin televisiosta lastenohjelmia ja dvd-elokuvia. Elokuvia joita katsoin olivat Tuhkimo ja Maija Poppanen. Otin kesälomalla rennommin.
Kirjoittaja: Olli-Pekka