Pia: Päivän kohokohta -ajattelusta

Vihdoin sain kovasti odottamani sellon ja voin jatkaa selloharrastustani.

Nyt sello rytmittää päiviäni.

Päivieni kulku on seuraavanlainen:

  • virittäytyminen päivään
  • päivän kohokohta 2 tuntia sellotreeniä
  • rennompaa puuhastelua.

Eli toiminnan rytmitystä. Auttaa myös jaksamisessa. Ja mielenterveyden kanssa.

Ehkä tällainen päivän kohokohtien ajattelu voisi toimia yleisemminkin autismissa ja myös tarkkaavaisuuden ongelmissa.

Kirjoittaja: Pia

Kommentit

Kirjoittanut Jenni
11.10.2023 klo 09:28
Ihanaa, että sait sellon, jota olet toivonut!

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.