Pasi: Harrasta sinäkin liikuntaa

Sinäkin voit harrastaa liikuntaa. Mene ulos. Kevät alkaa pian taas koittaa.

Jos ulkona sataa vettä, niin voit harrastaa myös sisällä vaikkapa joogaa tai voit laittaa sadetakin.

Minulla on myös pitkä keltainen sadetakki.

Voit myös hakea tyhjiä laatikoita kaupasta askartelua varten.

Kirjoittaja: Pasi

Kommentit

Kirjoittanut Jenni
6.3.2025 klo 08:18
Kiitos hyvästä vinkistä Pasi! Minä käyn joka päivä kävelyllä. Keväällä on mukava seurata, millaisia kevään merkkejä ulkona näkyy.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.