Pasi: Hienot kesäjuhlat

Meillä oli hienot kesäjuhlat Vaasan Ristinummen Attendossa.

Oli paljon tarjottavaa: Oli kakkua ja makkaraa.

Vieraitakin oli. Minulla oli myös pari vierasta.

Juhlissa oli myös yksi esitys: Lordin Hard rock hallelujah, jonka esitti yksi asukas.

Kirjoittaja: Pasi

Kommentit

Kukaan ei ole vielä kommentoinut kirjoitusta.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.