Pasi: Kesäjuhlat toukokuussa

Vaasan Ristinummen Attendossa pidetään kesäjuhlat toukokuussa.

Tarjottavana on täytekakkua, pullakahvit ja booli. Voidaan grillata myös makkaraa.

Voisin ottaa juhlista myös kuvia ja videoita ja laittaa ne YouTubeen.

Juhlat järjestetään ulkona, jos ei sada vettä.

Juhliin voi tulla myös joitain vieraita.

Kirjoittaja: Pasi, Vaasasta

Kommentit

Kukaan ei ole vielä kommentoinut kirjoitusta.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.