Pasi: Kesäleiripäivä
Kesäleiripäivä järjestetään Vaasan Gerbyssä. Paikka selvisi tänään.
Leirille mennään siis taksilla, johon olen myös ilmoittautunut.
Voi olla, että minäkin pääsen sinne mukaan.
Leirillä grillataan makkaraa ja käydään uimassa. Pakkaan sinne mukaan uimapuvun.
Tämä leiri järjestetään siis elokuun lopussa lauantaina kello 10-16.
Hyvää kesäleiripäivää kaikille!
Terveisin, Pasi Vaasan Attendosta
Kommentoi