Pasi: Kieliä opiskelemaan!

Sinun ei enää tarvitse ostaa mitään sanakirjoja. Puhelimessa on sanakirjaominaisuus eli tulkki.

Hyviä kieliä ovat esimerkiksi espanja, venäjä ja kreikka. Ja tietenkin myös englanti.

Voit myös katsoa kielipareja, kuten Italia ja Japani.

Sanakirja ominaisuus on tuonut lisää kieliehdotuksia, kuten kurdi, thai ja latina.

Nyt kieliä opiskelemaan!

Terveisin, Pasi

Kommentit

Kukaan ei ole vielä kommentoinut kirjoitusta.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.