Pasi: Kuvaa älypuhelimella videoita

Tee älypuhelimella paljon hienoja videoita.

Kuvaa erilaisia juttuja yksin tai kavereiden kanssa.

Short-videot ovat lyhyitä pätkiä. Voit editoida eli muokata niitä myöhemmin.

Käytä eri työvälineitä short-videon tekoon.

Keksi videoillesi myös uusia hyviä nimiä ja juttuja.

Kuvaus on yksi harrastuksistani.

Kirjoittaja: Pasi

Kommentit

Kirjoittanut Jenni
9.8.2024 klo 15:47
Hyviä vinkkejä, kiitos!

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.