Pasi: RAI-keskustelu hoitajan kanssa

Pidän oman hoitajan kanssa RAI-keskustelun. RAI on keskustelu, jossa arvioidaan, millaisia palveluita tarvitsen.

Minulla on paljon erilaista pohdintaa eli olen toivomassa omaa tablettia joululahjaksi.

Voisin ostaa kansion Tokmannista avustajan kanssa. Mukaan tulee myös välilehdet.

RAI pidetään tässä kuussa viikonloppuna.

Terveyden ja hyvinvoinnin laitos on tehnyt RAI-keskustelua varten kuvilla tuetun verkkokirjan. Verkkokirjassa on kysymyksiä, joiden avulla voit pohtia, millaisia palveluita tarvitset.

Tutustu verkkokirjaan RAI-keskustelusta (papunet.net)

Kommentit

Kirjoittanut Pia
13.2.2025 klo 11:03
Kiitos Pasi! Tuo kuvitettu verkkokirja RAI-keskustelusta on hyvä apuväline. Tsemppiä sinulle RAI-keskusteluun!

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.