Pasi: Sain uuden television
Olen saanut jo uuden television. Hain television hoitajan kanssa pari viikkoa sitten Vaasan Powerista.
Televisiossa on myös netti sekä USB-liitännät. Ja voin laittaa TV-ohjelmia ja sarjoja muistitikulle.
Uuteen televisioon voi asentaa paljon pelejä sekä sovelluksia. Voin katsoa niitä myös Play-kaupasta.
Voin asentaa televisioon myös itse sovelluksia, kuten YLE
Areena, FM radio ja MTV Katsomo.
Hyviä pelejä ovat Brick game ja Super Mario bros.
Terveisin, Pasi