Pia: Näkökulmia elämään
Ihmisillä voi olla monenlaisia uskomuksia elämästä. Minä uskon kristinuskon pohjalta Jumalaan ja Jeesuksen pelastustyöhön.
Elämässä on kaikilla erilaisia haasteita. Minua auttavat seuraavat kristinuskon käsitykset:
- Varjelus – Jumala varjelee meitä aina, myös vaikeissa tilanteissa ja kokemuksissa.
- Siunaus – Jumala antaa meille elämäämme hyviä asioita.
- Johdatus – Jumala ohjaa askeleitamme.
- Pelastus – usko Jeesuksen pelastustyöhön on avain Taivasten valtakuntaan ja ikuiseen elämään.
- Armo – Jumala antaa anteeksi rikkomuksemme ja pyytää meiltä samaa asennetta itseämme ja lähimmäisiämme kohtaan.
Mihin sinä uskot? Mitkä uskomukset kannattelevat sinun elämääsi?
Kirjoittaja: Pia