Pia: Sello ja musiikkiopisto

Tänään minulla oli ensimmäinen sellotunti Vuosaaren musiikkiopistossa. Aikaisemmin sain yksityisopetusta. Musiikkiopistossa on sama sello-opettaja.
Harjoittelin selloläksyjä myös kesällä.
Minua jännitti kovasti uusi paikka ja se, olinko oppinut uutta kesällä. Tunnen jännityksen kehossa.
Kaikista kivointa tunnilla oli soittaa yhdessä Bachin kappaletta opettajan kanssa. Minä soitin ensimmäistä ääntä ja sello-opettaja soitti toista ääntä. Yhtä aikaa.
Ensi viikolla minulla on sitten ensimmäinen musiikin teorian tunti.
Sellotunti on joka toinen viikko ja musiikin teorian tunti joka viikko.
Musiikkiopisto maksaa vähän alle 600 euroa lukukausi.
Vuosaaren musiikkiopisto sopii lapsille, nuorille ja aikuisille, kuten minulle.
Vuosaaren musiikkiopistoon ei ole pääsykokeita.
Lähden innokkaana musiikkiseikkailuun Vuosaaren musiikkiopistossa. Vaikka myös jännittää, osaanko ja opinko.
Musiikin riemua sinullekin!
Kirjoittaja: Pia