Purjehtimassa, osa 3

Hei, olen Marika.

Osallistuin erityisliikkujien purjehduspäivään Oulussa.

Oli mukava päivä. Melomaan voisin lähteä pian uudestaankin.

Henkilökunta ja opastajat olivat mukavia, kiitokset heille.

Olisi hyvä, että tapahtuma järjestettäisiin uudestaan ja kaikki halukkaat pääsisivät mukaan.

Bloggaaja: Marika

Kaksi naista melomassa.

Kuvassa Marika melomassa.

Kommentit

Kukaan ei ole vielä kommentoinut kirjoitusta.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.