Risto: Tässä hyvä ja edullinen puhelin

Hei

Esittelen teille OnePlus Nord CE 4 Lite 5G -älypuhelimen.

Puhelimessa on 50 megapikselin kamera.

Siinä on myös tehokas akku, jonka teho on 5500 Amh. Kyseiseen puhelinmalliin saa myös laturin.

Puhelimen väri on sininen. Ja hinta on 179 euroa Elisan liikkeestä.

Tämä OnePlus-puhelin on melko uusi malli.

Kirjoittanut: Risto

Kommentit

Kukaan ei ole vielä kommentoinut kirjoitusta.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.