Lilli: Tänään satoi

Tänään sataa, ropisee.

Aamulla kastuin, kun pääsin töihin. Myös päivällä.

Katolta putoaa vettä.

Teksti ja kuva: Lilli Launonen

Kommentit

Kirjoittanut Pia
28.8.2023 klo 13:16
Upea, taiteellinen kuva sateesta! Sadetta ei ole ihan helppo kuvata. Kiitos, kun bloggaat hienoilla luontokuvilla.
Kirjoittanut Emmi Huttunen
29.8.2023 klo 14:56
Todella kaunis ja hyvä luontokuva
Kirjoittanut Jaakko
30.8.2023 klo 20:23
On kyllä kaunis kuva kerta kaikkiaan.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.