Tanssin flamencoa
Moi
Olen Johanna ja tanssin flamencoa Blue flamenco -tanssiryhmässä.
Olen tanssinut yli kaksikymmentä vuotta ja olen hyvä tanssimaan.
Olemme esiintyneet ryhmän kanssa paljon ja meillä on tulossa myös lähiaikoina esityksiä.
Elokuussa esiinnymme Joensuun parafestivaaleilla!
Alla on meidän kevätnäytöksen mainos, joka tehtiin Haavikossa.
Näytös on 27. toukokuuta kello 19 Kanneltalossa. Liput maksavat 25 euroa. Niitä voi ostaa ovelta. Paikalla on myös muita Flamenco-ryhmiä.
Tervetuloa kaikki mukaan!
Terveisin Johanna