Tervehdys verneriläiset
Olen Jouni Ronkainen. Olen 40-vuotias ja asun Oulun Peltolassa.
Harrastan auto- ja konelehtiä ja niiden tapahtumia sekä pyöräilyä, uintia, kalastusta, pilkkimistä ja reissaamista. Junalla matkustan paljon.
Olen toissa syksynä aloittanut tällaisen Eräuistimen ryhmän pidon. Siinä on kehitysvammaisia, joiden kanssa olemme käyneet nuotiolla jossain Oulun kaupungin alueella olevassa nuotiopaikassa.
Viimeisin tapahtuma meillä oli pilkkitapahtuma Oulunjoen rannalla ja nuotiolla. Makkarat paisteltiin ja pilkittiin.
Olenpa minä ollut Forum 24 -lehdessäkin haasteltavana.
Hyvän vastaanoton on saanut tämä ryhmä. Ja olemmehan saaneet Suuret seikkailijat -järjestöltä rahallisen avustuksen.
Toiveessa olisi, että päästää yöreissuun jonnekin.
Eräuistin-ryhmällä on Facebook-sivu. Ei sitä tiedä, vaikka joskus olisi omat eräuistimen nettisivutkin.
Pääset Eräuistin-ryhmän Facebook-sivulle tästä linkistä (facebook.com)
Kirjoittaja: Jouni Ronkainen