Saksan reissu
Se on Tuomas tässä moi!
Mä tulin eilen Saksasta takasin Suomeen. Olin moikkaamassa sukulaisia, kun mulla asuu sukulaisia Saksassa, tarkemmin sanottuna Grafingissa. Grafing on kylä Saksassa. Se on Münchenin lähellä.
Grafingissa asuu mun isän täti ja mun pikkuserkkuja ja mun serkku.
Kävin vanhassa 1800-luvun linnassa. Ja sitten mä kävin olutpanimolla maistelemassa baijerilaista olutta. Ja kävin myös baijerilaisessa tuomiokirkossa.
Oli hyvä reissu!
Danke Schön Deutschland
Kirjoittaja: Tuomas
Kuva: Unsplash