Satsuma: Tuulitukkalan kevät
Tuulitukkalassa on jo kevätkylvöjen aika. Kasvihuone on sellaiseen oivallinen paikka.
Tuulitukkalat on nukkekotini.
Tuulitukkalat saivat alkunsa rikkimenneistä puuhelmikoruista vuonna 2018. Nyt heitä on 6.
Tuulitukkalat asuvat neljäkerroksisessa talossa ja käyttävät ulkohuussia.
Talon elämää voi seurata Minimaailma-blogissani ja Instagramissa.
Instagram-tilin nimi on Tuulitukkala.
Minimaailma-blogiin pääset tästä linkistä
Teksti ja kuva: Satsuma