Pia: Voimien mukaan

Olin miettinyt omaa polkuani. Miten edetä omalla polulla kiinnostuksista harrastuksiin ja harrastuksista opintoihin ja mahdollisesti työtehtäviin.

Joskus suunnitelmissa voi tulla takapakkia. Se on ihan ok.

Itse joudun arvioimaan uudelleen tavoitteitani, kun voimavarat eivät riitä. Tai ehkä tahtini on ollut liian nopea.

Siirryn siis omalla polullani askeleen taaksepäin.

Kiinnostuksen ja harrastuksena

  • sellonsoitto
  • sähkömagnetismin tutkiminen
  • neurotiede
  • kirjoittelu Verneriin.

Mutta seikkailut omalla polulla jatkuvat!

Tsemppiä oman polkusi etsimiseen ja kulkemiseen!

Kirjoittaja: Pia

Kommentit

Kirjoittanut Jenni
28.8.2024 klo 17:53
Hyvä että olet kuunnellut tunteitasi ja tunnistanut omat rajasi.
Kirjoittanut Pia
28.8.2024 klo 18:24
Kiitos Jenni Autistille erityiskiinnostusten piirissä pysyminen on usein rajaava tekijä.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.