Olet tässä:
 

Bloggaan taiteesta ja arjesta

Olen helsinkiläinen äiti, jonka erityislapsi on jo aikuinen ja käyn myös taidekoulua kerran viikossa.

Haluan blogata, koska minulla on niin paljon taidetta puhelimessa. Julkaisen blogissa kuvia esimerkiksi töistä, joita olen tehnyt vesiväreillä tai piirtänyt ensin.

Kiirettä pitää, mutta on parempi perustaa blogi, kuin täyttää Facebook-seinää tai -ryhmiä. Arjen kiire tai pienet ilot on kiva tiivistää päivän kuvaamiseksi eli blogiksi.

Taide puhuu omaa kieltä ja teksti omaansa. Eli blogissani kuva ja teksti eivät aina liity toisiinsa.

Kommentit
Kirjoittanut Jenni
Ihana kun aloit bloggaamaan! Missä käyt taidekoulua?
Kirjoittanut Ninnu
Mä käyn Kontula art schoolia. Ollut siellä noin 4 vuotta.
Kirjoittanut Matias Saarikoski
Hyvää Alkavaa Viikkoa Kaikille ?
Kirjoittanut 
Todellakin hienoa kirjoitus. Piirtäminen on todella hienoa.
Kirjoittanut KAS!
Kiva, että aloitit oman blogin!
Kommentoi
Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.