Daniil: Microsoft Flight Simulator -peliarvostelu
Kerron teille Microsoft Flight Simulatoreista.
Ensimmäinen, jota olen pelannut, on julkaistu vuonna 2002. Silloin en ollut vielä syntynyt. Ostin pelin käytettynä. Se maksoi vain euron. Rakastan sitä. Parasta pelissä on lentäminen ja eri malliset lentokoneet, kuten vuoden 1999 Air France lentokone.
Minulla on myös MFS 2000 Professional Edition. Se on legendaarinen ja alkuperäinen. Maksoin siitä 5 euroa. Siinä on vanhempia malleja ja huonommat grafiikat. Se on ihan ok.
Omistan myös vuoden 2004 pelin, jossa pääsee lentämään esimerkiksi Boeing 707 -mallisella lentokoneella. Lisäksi on esimerkiksi British Airways. Pelien kontrollit ovat helppoja ja niitä voi pelata ohjaimella. Minulla on Logitechin sauvaohjain.
Microsoft Flight Simulatorissa voi valita itse mihin lentää. Nouseminen on helpompaa kuin laskeutuminen. Koska nämä ovat vanhoja retropelejä, joskus tulee error eli virhe ja peli kaatuu. Sitten rageen eli suutun ja jatkan pelaamista.
Kirjoittaja: Daniil