Digi on meidän kaikkien oikeus!

Kaikki alkoi digihautomosta.

Digihautomossa me kehitämme ja vaikutamme asioihin. Autamme toisiamme myös digipulmissa. Meidän tiimissä saa harjoitella yhdessä tekemistä.

Me olemme hassutteleva, mahtava ja hyväntuulinen tiimi. Digihautomossa oleminen on mukavaa!

Me haluamme kirjoittaa yhdessä tätä blogia. Meidän mielestämme digi on meidän kaikkien oikeus.

Blogissa kerromme sinulle digiasioista ja digihautomon toiminnasta. Kirjoitamme digiarjen iloista ja pulmista.

Haluamme innostaa ja kannustaa ihan jokaista harjoittelemaan uusia digitaitoja ja digilaitteiden käyttöä.

Meidän mielestä digiarjen kuuluu tuottaa onnellisuutta ja iloista mieltä.

Jos digiasiat ovat sinulle vaikeita, niin kannattaa harjoitella. Jos olet jo hyvä digiasioissa, voit oppia aina uutta.

Ihana, kun luit meidän ensimmäisen blogikirjoituksen.

Seuraavassa kirjoituksessa kerromme lisää digihautomon toiminnasta.

Voit myös ehdottaa meille digiaiheita, joista haluat kuulla lisää. Vastaamme kaikkiin kommentteihin.

Kommentit

Kirjoittanut Jenni
27.4.2022 klo 15:23
Ihana ja tärkeä blogi! Keitä kaikkia digihautomoon kuuluu?
Kirjoittanut Titta Akkila
27.4.2022 klo 16:52
Miten tätä tehdään?
Kirjoittanut Digihautomo-tiimi
28.4.2022 klo 14:07
Hei Jenni Kiva kuulla, että blogimme on sinusta tärkeä. Digihautomoon kuuluu Katja, Niko, Saila, Timo, Sari, Heidi, Aki, Henna, Marko, Timo ja Sandra. Meistä löydät tarkemmat esittelyt Arki digittää -hankkeen sosiaalisen median kanavilta Twitteristä, Instagramista ja Facebookista.
Kirjoittanut Titta Akkila
17.5.2022 klo 17:46
Moi olen Titta. Asun Hokatähdessä. Tykkään muusiikista ja vitsikirjoista. Olen mukava.
Kirjoittanut Digihautomon tiimi
22.6.2022 klo 16:12
Moi Titta! Pahoittelemme, että emme ole huomanneet viestiäsi aiemmin. Mukava tutustua sinuun. Mitä digilaitteita sinä käytät? Kirjoitamme tätä blogia viestintätiimissä kerran viikossa. Hyvää kesää sinulle Titta.
Kirjoittanut Titta Akkila
26.6.2022 klo 11:59
Käytään tietokonetta, puhelinta ja älytelevisiota.
Kirjoittanut Digihautomon tiimi
29.6.2022 klo 15:50
Moi Titta! Kiva kuulla, että käytät monia erilaisia digilaitteita. Minkälaiset digiasiat sinua kiinnostavat?
Kirjoittanut Titta Akkila
30.6.2022 klo 08:41
No robotit kiinnostaa, rubikin kuutiot ja pelit, lautapelit.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.