Meidän näköinen digihautomo

Lupasimme viimeksi kertoa digihautomon toiminnasta.

Me tapaamme digihautomossa etäyhteydellä Teamsin kautta. Teams-sovellusta voi käyttää erilaisilla digilaitteilla.

Meidänkin porukasta osa käyttää älypuhelinta, osa tablettia ja osa tietokonetta.

Digihautomossa opitaan uusia digiasioita. Me ollaan tehty yhdessä esimerkiksi meemejä ja twiittejä. Niiden tekeminen on ollut hauskaa.

Alla on kaksi meidän tekemää meemiä. Meemi on somessa nopeasti leviävä hauska julkaisu.

Digihautomossa on harjoiteltu myös netikettiä. Netiketistä on apua somen käytössä.

Tiedätkö sinä mitä netiketti tarkoittaa? Voit vastata kommentteihin.

Digihautomossa ratkaistaan yhdessä myös ongelmia ja äänestetään asioista. Ryhmässä saa kuulla muiden mielipiteitä ja kertoa omia mielipiteitä.

Me voidaan vaikuttaa yhdessä meille tärkeisiin asioihin. Tämän blogin kirjoittaminen on yksi tapa vaikuttaa. Tällä tavalla muutkin ihmiset saa tietää digiasioista.

Tärkeintä digihautomossa on uusiin ihmisiin tutustuminen. Se, että voimme vaihtaa kuulumisia ympäri Suomen.

Ja yhdessä tekeminen. Se on kyllä kaikkein parasta.

Seuraavassa kirjoituksessa annamme digivinkkejä kesälomalle.

Olisi mukava kuulla, mistä aiheesta toivot meiltä vinkkejä. Kirjoita toiveesi kommentteihin.

Vastaamme kaikkiin kommentteihin.

 

Kommentit

Kirjoittanut Katjuska
25.8.2022 klo 12:06
Voitko tehdä livejä paljon instassa

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.