Aloitin uuden bänditoiminnan

Moikka

Aloitin syyskuussa uuden bänditoiminnan Kuopion kansalaisopistossa. Soitan siinä bassokitaraa ja rumpuja. Lisäksi laulan.

Meitä on tässä erilaisten oppijoiden bändissä 3-7 soittajaa. Harjoittelemme aina torstaisin.

Yhtyeen nimi on Devil Fire. Olemme soittaneet yhdessä Trashmetalia ja poprockia kuukauden ajan.

Kommentit

Kirjoittanut Grigorii
13.10.2025 klo 11:11
Juu, hyvä blogi. Olen myös kiinnostunut musiikista.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.