Bloggaan opinnoista ja vapaa-ajasta
Hei
Olen Emmi Huttunen Siilinjärveltä.
Opiskelen Kuopion konservatoriossa klassista laulua. Nyt tuli täyteen kolmas opiskeluvuosi.
Vapaa-ajalla käyn esimerkiksi avustajan kanssa kuntosalilla, elokuvissa, lenkkeilyllä, sienestämässä ja marjastamassa.
Harrastuksiini kuuluu myös eläintenhoito, ratsastus, lukeminen, leivonta ja musiikinkuuntelu.
Mulla on 2 siskoa ja 2 kummilasta.
Olen myös Kehitysvammaisten Tukiliiton kouluttama kokemustoimija.
Meillä täällä Perhekoti Tuomirannassa asuu yhteensä 21 erityistä tukea tarvitsevaa nuorta henkilöä.
Talostamme löytyy 5 koiraa:
- labradorinnoutaja Siru
- shibainu Katze
- japaninakita Riu
- chihuahuat Emma ja Lulu.
Täällä asuu myös 2 harmaapapukaijaa Papu ja Kaija sekä 2 kissaa Sini ja Nikolai.
Lisäksi Tähtelän tallilla asustelee ponit Daisy, Tomppa ja Jalla. Sekä hevoset Salama, Klaara, Tähti ja Netta.
Tallilla asustaa myös 2 minisikaa Raita ja Ruusu.
Toivon, että kommentoit blogiani.