Opiskelen laulunopettajaksi

Aloitin opiskelut Kuopion konservatoriolla vuonna 2020 ja olen tykännyt. Siellä Kotkankalliolla on kivat kaverit ja tulen heidän kanssaan hyvin toimeen.

Meillä on hyvä tiimihenki ja kukaan ei kiusaa ketään. Jos kiusaamista havaitaan, siitä lähtee saman tien tieto rehtorille ja opettajat puuttuvat asiaan.

Tänä vuonna syksyllä tulee 4 vuotta täyteen opiskelujen aloittamisesta. Minusta pitäisi tulla musiikkipedagogi eli laulunopettaja.

Nuotit.

Suoritin laulun C-tutkinnon puhtain paperein Koulutuskeskus Salpausselässä Lahden lähellä. Koulutus kesti yhteensä 3 vuotta.

Meillä oli esimerkiksi musiikinteoriaa, musiikin historiaa, säveltapailua, laulua ja äänenmuodostusta sekä soittoa ja soitinoppia.

Kommentit

Kirjoittanut Jenni
30.1.2024 klo 12:01
Onpa kiinnostavaa lukea opinnoistasi. Tykkäätkö laulaa yleisölle? Oletko esiintynyt jossain?
Kirjoittanut Emmi
30.1.2024 klo 23:57
Kyllä olen esiintynyt Parafest festareilla Joensuussa ja tykkään laulaa yleisölle.
Kirjoittanut Lauri multi instrumentalisti
28.9.2024 klo 12:21
Olipa kiinnostavia asioita. Haluan oppia säveltämään ja sovittamaan eri kokoonpanoille Sibelius first -ohjelmalla. Mikä teos on sinun lemppari?
Kirjoittanut Muusikkotyttö85
29.1.2025 klo 20:44
Moikka Lauri! Itse tykkään Funeral march, Jean Sibelius.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.