Ratsastamaan

Tänään lähden ratsastamaan Tähtelä-tallille Klaaralla.

Klaara on 12-vuotias Norjan vuonohevonen. Sen säkäkorkeus on 155 senttiä. Klaara on herkkä ratsastaa, eikä tykkää, jos ratsastaja jää vetämään suusta. Siitä Klaara hermostuu.

Klaara tykkää porkkanasta, omenasta, heinästä ja hevoskarkeista.

Klaaran huono tapa on kerjätä ja töniä ihmistä turvalla, jos se haluaa huomiota.

Muuten Klaara on kiltti hoitaa. Se ei potki, eikä näyki.

Kommentit

Kirjoittanut Matias Saarikoski
26.8.2023 klo 13:24
Hei
Kirjoittanut Poika
26.8.2023 klo 13:38
Moi Mitä sinulle kuuluu? Tykkääkö käyttää rannekelloa?
Kirjoittanut
28.8.2023 klo 16:35
Moi, mulle kuuluu hyvää ja tykkään käyttää rannekelloa, jossa ei ole nikkeliä.
Kirjoittanut Poika
29.8.2023 klo 21:14
Millainen rannekello sinulla on?
Kirjoittanut Jousimiesnainen
1.9.2023 klo 08:51
Ruskea, mutta se on ruostunut ja mennyt rikki.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.