Olet tässä:
 

Ensi kesänä Kalajoelle

Tänä vuonna emme päässeet retkelle Nokiaa pidemmälle. Ensi kesänä on tarkoitus lähteä Kalajoelle (Pohjois-Pohjanmaa). Aiomme yöpyä Kalajoen leirintäalueella. Siinä on se huvipuisto Jukupark ihan kävelymatkan päässä.

Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta!

Kommentit
Kirjoittanut Ninni
Kivoja suunnitelmia. Hyvää joulun odotusta!
Kirjoittanut Pasi Haapa-aho
Toivon jouluksi matkalaukkua, johon pakkaan omia tarpeita leirejä varten.
Kommentoi
Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.