Kerron blogissani tapahtumia tallilta
Hei.
Olen Eppu, 35-vuotias hevosharrastaja Helsingistä.
Kerron blogissani tapahtumia tallilta.
Laitan myös kuvia hevosista, joita harjaan ja joiden varusteita huollan. Laitan kuvia myös töistä, joita teen joskus tallilla.
Blogin hevoset ovat Kaapo, Neppis ja elämäni Edi.
Edi
Edi on 20-vuotias terapiahevonen, jolla aloitin ratsastuksen vuonna 2008. Edillä on rauhallinen luonne.
Kaapo
Kaapo on 9-vuotias, seurallinen ja kiltti.
Neppis
Neppis on 8-vuotias ori.