Kommentit
8.11.2024 klo 14:11
Ihania kuvia! Kuinka usein käytte Kaapon kanssa kävelyllä?
12.11.2024 klo 12:54
Vaihtelevasti käydään. Nyt pimeällä käydään vähemmän kuin valoisaan aikaan.
9.12.2024 klo 23:17
Kivoja kuvia, kiitos Eppu. Mukavaa Joulun odotusta sinulle!
23.5.2025 klo 17:57
Super hyviä kuvia. Kaapo-hevonen on niin hyvä. Hyvää kesää sulle Eppu! T. Ville
23.5.2025 klo 23:01
Hyvää kesää sulle Eppu! Kaapo on niin hyvä hevonen. Mulla on 39-vuotissynttärit. Paljon iloa sulle Eppu ja Kaapolle terveisiä. T. Ville