Neppiksen hoitopäivä

Kävin eilen tallilla.

Hoidin Kaapon suojat puhtaaksi.

Sitten harjasin Neppiksen. Kivalta tuntui olla Neppiksen kanssa. Uskon että se myös tykkäsi, kun tulin hoitamaan sitä.

Huolsin myös varusteet ja pesin ruokaämpärit.

Lähdin tallilta kotiin hyvin mielin.

 

Kommentit

Kirjoittanut Heidi
4.7.2020 klo 11:48
Hei. Mun toimintaterapeutti aikoi selvittää mulle hevostoimintaa/ratsastuksen mahdollisuutta. Kun haavelien sellaisesta ja eläimet rauhoittaa mun tunteisiin liittyviä haasteita.
Kirjoittanut Jaakko
27.8.2020 klo 13:04
Koska laitat taas tänne uusia hevoskuvia? Nyt on mullakin täällä hevosblogi.
Kirjoittanut rtuomot
1.6.2021 klo 20:48
tuomo

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.