Sateinen Kaapo-päivä

Sateinen Kaapo-päivä tallilla. Varusteet huollettu.

Mies seisoo ja hymyilee hevosen vieressä sadetakki päällä.

Hevonen ojentaa päätä kohti kameraa miehen olan yli.

Puhdas satula ja satulavoide.

Kommentit

Kirjoittanut Jenni
12.10.2023 klo 14:14
Voi miten ihania kuvia!
Kirjoittanut Jaakko
12.10.2023 klo 18:07
On kyllä todella hienoja kuvia
Kirjoittanut Matias.saarikoski@gmall.com
12.10.2023 klo 18:58
Hei
Kirjoittanut Lemmikki ystävät.
14.10.2023 klo 19:06
Hieno harrastus...
Kirjoittanut Eppu
2.11.2023 klo 10:02
Niin on. Hevoset ovat ihania eläimiä ja antavat paljon.
Kirjoittanut Ville
28.11.2023 klo 22:32
Eppu: Ei ole kuvaa, jossa sulla on sininen Rukka sadetakki päällä.
Kirjoittanut Ville kirjoittanut
29.11.2023 klo 21:16
Miksi Eppu ei kuvaa, jossa on sulla Rukka sadetakki päällä? Niin kauniit hevoset T. Villev

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.