Tallilla Pasi-päivä

Mulla oli tallilla Pasi-päivä.

Tein melkein kaiken itse: ruuat, harjauksen, suojien laiton ja muut.

Kuvissa Pasi nauttii ratsastuksen jälkeisestä pesusta.

Mies suihkuttaa hevosta.

 

Kommentit

Kirjoittanut Jaakko
16.9.2022 klo 17:51
Minkä luonteinen Pasi on ja miten korkea se on?
Kirjoittanut Eppu
29.8.2023 klo 13:27
Pasi on herttainen, seurallinen kaveri ihmiselle. Säkä on jotain reilut 170 cm.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.