Heidi: Videoblogi erityisaikuisen elämästä
Hei, olen Heidi.
Vuonna 2020 olin muuttamassa tuettuun asumiseen ja etsin asiasta tietoa YouTubesta.
Löysin hyvin vähän tietoa YouTubesta aiheeseen liittyen. Lievästi kehitysvammaisten ihmisten omia kokemuksia ei löytynyt.
Minä ajattelin, että alan tehdä itse videoita YouTubeen. Ajattelin, että joku on samassa tilanteessa ja voi saada tukea minun videoistani.
Matkan varrella videoblogini nimeksi tuli Erityisaikuisen elämää.
Kerron kanavallani, miten eri diagnoosit vaikuttavat elämääni.
Kerron arkielämästä. Kerron myös vaikeista asioista.
Yhden videon olen tehnyt My Day eli minun päivä -tyyliin.
Minun päivä -videon editoin eli muokkasin Inshot-ohjelmalla. Olen oppinut käyttämään sitä digihautomossa.
Latasin Inshot-ohjelman puhelimen Play-kaupasta.
Olen tehnyt videon myös kohtaamisesta. Tein videon yhdessä uuden ystäväni kanssa. Tutustuin ystävääni digihautomossa.
Tästä linkistä pääset videoblogiini YouTubessa (youtube.com)
Tästä linkistä pääset ystäväni videoblogiin (youtube.com)
Ystäväni videoblogista löydät yhteisen videomme kohtaamisesta. Videon nimi on Tapaaminen.
Nämä molemmat ovat julkisia kanavia, joita voi seurata kuka vain.
Kirjoittaja: Heidi Koivukangas