Henkka: Hyvät oluet
Mä pidän oluesta. Niitä on paljon erilaisia. ltse pidän vehnäoluesta.
Oluella on pitkä historia. Sitä on tehty jo 10 000 vuotta.
Nykyään on alkoholitonta olutta ja pidän siitäkin. Corona Cero on hyvä alkoholiton olut ja se on peräisin Meksikosta.
Suomessakin valmistetaan hyvää olutta, kuten Koff. Koffin perinnekaljaa saa 1,2 litran pullossa. Siinä ei ole niin paljon alkoholia.
Alkoholittomista oluista haluan vielä mainita Brooklyn Special Effects Lager -oluen. Sitä tehdään Ruotsissa.
Yksi alkoholia sisältävä suosikkini on 1664 Blanc, jonka valmistusmaa on Tanska.
Suosittelen eri oluita.
Kirjottanut: Henkka