Olet tässä:
 

Henri: Oikein hyvää joulua!

Jouluaattomme alkaa joulusaunalla. Syömme aamulla joulupuuron ja siellä on manteli.

Katson televisiosta Joulupukin kuuman linjan. Äidin kanssa katsomme televisiosta joulurauhan julistuksen.

Jouluateriaamme kuuluu kinkku, jossa ei ole sinappikuorrutetta. Sinapin voi jokainen lisätä itse.

Joulupöydässä on tarjolla lanttu-, porkkana-, peruna- ja makaronilaatikkoa. Lisäksi on kermapastaa. Syömme myös joulurosollin. Jälkiruuaksi syömme jäätelöä ja sen kanssa on marjoja.

Ruuan jälkeen avaamme lahjoja. Viime vuonna sain lahjaksi vaatteita. Niitä olen käyttänyt tänä vuonna.

Jouluaattona minulla on hyvä mieli.

Saatamme katsoa vielä Samu Sirkan joulutervehdyksen lahjojen avaamisen jälkeen.

Oikein hyvää joulua!

Kirjoittaja: Henri

Kommentit
Kukaan ei ole vielä kommentoinut kirjoitusta.
Kommentoi
Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.