Olet tässä:
 

Hollanti on ihana maa

Heinäkuussa olimme siskojen kanssa Amsterdamissa, Hollannissa.

Hollanti on aivan ihana maa. Ihastuin siihen niin paljon, että en olisi millään halunnut lähteä takaisin Suomeen.

Kävimme jokilaivaristeilyllä, Tiedekeskus Nemossa ja Punaisten lyhtyjen kadulla.

Näimme tulishow-esityksen ja breakdance-esityksen.

Kävimme myös syömässä pizzeriassa, brunssilla kaupungilla, puistossa picknickillä ja kuulimme haitarimusiikkia.

Nainen istuu suuren hevospatsaan päällä ja hymyilee.

Laituri ja laiva satamassa.

Luurangoksi pukeutunut mies seisoo käsillään.

Kommentit
Kirjoittanut Jenni
Ihania kuvia!
Kirjoittanut Emmi
Kiitos Jenni
Kirjoittanut Poika
Millainen rannekello sinulla on?
Kirjoittanut JOu
Tällä hetkellä ei minkäänlaista
Kirjoittanut Emppu
En omista rannekelloa, kun se meni rikki ja sisältää nikkeliä.
Kirjoittanut Jousimies
En tykkää yleensä käyttää rannekelloa
Kommentoi
Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.