Äänenkantaja eli Ändi
Äänenkantajan lempinimi on Ändi.
Ändi on suomenpienhevonen ja ruuna.
Ändi on syntynyt vuonna 2011. Sen säkä on 148 senttimetriä korkea.
Ändi on luonteeltaan äärimmäisen kiltti. Se haluaa miellyttää ihmisiä.
Ändillä on helppo ratsastaa. Se on herkkä ja nöyrä. Ändi on yksi tallin suosituimmista ratsuista.
Ändi rakastaa hypätä esteitä. Se on voittanut kaksi suomenhevosten estemestaruutta vuosina 2021 ja 2022. Ändi on voittanut myös Pohjola GP-sarjan vuonna 2021 ja Prestige showjumping finaalin vuonna 2022.