Olet tässä:
 

Äänenkantaja eli Ändi

Mies nojaa päätään hevosen päätä vasten ja hymyilee.

Äänenkantajan lempinimi on Ändi.

Ändi on suomenpienhevonen ja ruuna.

Ändi on syntynyt vuonna 2011. Sen säkä on 148 senttimetriä korkea.

Ändi on luonteeltaan äärimmäisen kiltti. Se haluaa miellyttää ihmisiä.

Ändillä on helppo ratsastaa. Se on herkkä ja nöyrä. Ändi on yksi tallin suosituimmista ratsuista.

Ändi rakastaa hypätä esteitä. Se on voittanut kaksi suomenhevosten estemestaruutta vuosina 2021 ja 2022. Ändi on voittanut myös Pohjola GP-sarjan vuonna 2021 ja Prestige showjumping finaalin vuonna 2022.

Kommentit
Kirjoittanut Jenni
Ihana kuva
Kirjoittanut Lissu
Oletko ratsastanut Ändillä?
Kirjoittanut Jaakko
Lissu: En ole, mutta hoitanut olen ja tehnyt maastakäsittelyä.
Kommentoi
Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.