Olet tässä:
 

Adonis

Mies ja hevonen seisovat vierekkäin pilttuussa ja katsovat kameraan.

Adonis on syntynyt vuonna 2002. Sen säkä on noin 160 senttimetriä korkea.

Adonis on seurallinen hevonen. Se vaatii jämäkän ratsastajan.

Adonis osallistuu ratsastuskoulun tunneille useana päivänä viikossa.

Kommentit
Kirjoittanut Jenni
Onpa upea heppa!
Kirjoittanut Jaakko
Jenni kiitos
Kommentoi
Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.