Adonis

Mies ja hevonen seisovat vierekkäin pilttuussa ja katsovat kameraan.
Adonis on syntynyt vuonna 2002. Sen säkä on noin 160 senttimetriä korkea.

Adonis on seurallinen hevonen. Se vaatii jämäkän ratsastajan.

Adonis osallistuu ratsastuskoulun tunneille useana päivänä viikossa.

Kommentit

Kirjoittanut Jenni
20.3.2023 klo 09:25
Onpa upea heppa!
Kirjoittanut Jaakko
20.3.2023 klo 11:51
Jenni kiitos

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.