Coren varsa

Vastasyntynyt varsa makaa emänsä vieressä.

Coren varsa syntyi vappuna!

Kuva on kuvakaappaus Turkan Ratsurinteen Instasta.

Kommentit

Kirjoittanut Jenni
4.5.2023 klo 10:34
Voi, ihana varsa! Oletko jo tavannut sen?
Kirjoittanut Mä vaan
7.5.2023 klo 08:44
Mutta saako kuvakaapattua kuvaa laitaa tänne ilman lupaa?
Kirjoittanut Jenni
8.5.2023 klo 12:06
Mä vaan: Jaakko on kysynyt luvan kuvan julkaisemiseen blogissa.
Kirjoittanut Jaakko
21.5.2023 klo 18:01
Tiedän, että tänne ei saa kuvia laittaa ilman lupaa.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.