Olet tässä:
 

Eilen juoksutin

Eilen en ratsastanut, vaan juoksutin ja se oli yllättävän vaikeaa. Vaikeampaa mitä ratsastus.

Ei juoksuttaminen ole mitään helppoa, kyllä ratsastus on paljon helpompaa.

Mutta sitä pitää välillä kokeilla uusiakin juttuja.

Kuvassa Ponne, jolla ajoin viime viikolla.

Kommentit
Kirjoittanut Poni tyttö
Koska kirjoitat tänne taas?
Kirjoittanut Heppafani
Söpö Ponne
Kirjoittanut rotta-roosa
Hevoset ovat kivoja. Itsekin harrastan hevosten kanssa siis ratsastusta.
Kirjoittanut Jaakko
Rotta roosa: ratsastus on mukavaa ja ylipäätänsä tosi kivaa touhuta hevosten kanssa vaikka ja mitä. Osaatko maastakäsittelyn? Mä osaan. Oletko ajanu ponilla ja hevosella? Mä olen molemmilla ja osaan varustaa hevosen itsenäisesti ja puhdistaa kaviot ja paljon muuta.
Kirjoittanut Poni tyttö
Moi, Olitko siellä ratsastusleirillä ja montako teitä oli? Ratsastitteko tasoryhmissä? Mitä teitte? Ja ootko päässyt kokeilemaan jo laukkaa?
Kirjoittanut jaakko
Poni tyttö: Oli jälleen kerran mahtava leirisää. Oli koko leirin ajan suotuisa. Sain 2 uutta karvakaveria Aavan ja Ponskun. Tuli myös herkuteltua. Syötiin muurinpohjalettuja ja eilen makkaraa, jätskiä ja raparperipiirakkaa. Ratsastin 3 eri hepalla: Veikolla, Aavalla ja Panskulla. Ja tänään oli 3. kerta, kun pääsin ajamaan ponilla. Sen nimi oli Zorro. Mä jopa ravasin. Se oli niin ihana.
Kirjoittanut Ponityttö
Oliko taso ryhmät? Et vielä oo päässyt kokeilemaan laukkaa?
Kirjoittanut Poni tyttö
Kirjoitatko leiristä tänne?
Kommentoi
Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.